Reklamace

Objevila se na vašich botách v záruční době nějaká vada? Reklamaci můžete uplatnit dvěma způsoby.

 

OSOBNĚ NA PRODEJNĚ

✅ Zboží přineste na jednu z prodejen naBOSo

✅ Vyplňte formulář Vrácení zboží

  • na prodejně ho s vámi sepíše prodejce
  • nebo ho vytištěný vyplňte už doma a přineste s sebou

 

ODESLÁNÍ PŘES ZÁSILKOVNU

✅ Vyplňte vytištěný formulář Vrácení zboží

  • pokud jste nakoupili na prodejně, či on–line, stáhněte si formulář ZDE a vytiskněte

✅ Zboží a formulář bezpečně zabalte

TIP: Zboží které nám vracíte stačí vložit samostatně do obálky, pro reklamace není originální krabice potřeba.

✅ Balíček předejte na podacím místě Zásilkovny s kódem: 93277750. Dopravu platí naBOSo.

 

Jak bude reklamace probíhat?

V případě, že je po posouzení reklamace uznaná, postupujeme následovně:

1. Pokud je vada opravitelná, tak ji v co nejkratší době necháme profesionálně opravit.

2. Pokud již boty opravit nepůjdou, vyměníme vám je za nový pár.

3. V případě že boty už nemáme, nebo reklamaci nestihneme vyřídit do lhůty 30 dní, vrátíme vám peníze na účet.

 

Není možné reklamovat:

  • běžné opotřebení obuvi

  • mechanické poškození

  • nepadnoucí obuv či nekomfort při nošení

  • vady způsobené nedostatečnou údržbou a nesprávným používáním

  • vady způsobené opravami svépomocí

 

Chcete boty vrátit, protože vám nesedí velikost nebo jste se rozhodli pro jiný model? Je to jednoduché. Tady vám poradíme jak na to.

 

Potřebujete poradit s vrácením nebo reklamací zboží?

Zavolejte nám v pracovní dny od 10 do 16 na telefonní číslo +420 228 224 478 nebo napište na: reklamace@naboso.cz.

Zkušení barefoot experti jsou tu, aby vám pomohli.

 

Celý reklamační řád si můžete přečíst zde.