DEJVICE – na této pobočce momentálně není možné platit kartou. Omlouváme se za komplikace při vaší dnešní návštěvě a pracujeme na brzké nápravě.

Reklamace


Objevila se na vašich botách v záruční době nějaká vada? Reklamaci můžete uplatnit dvěma způsoby.

 

OSOBNĚ NA PRODEJNĚ

✅ Zboží přineste na jednu z prodejen naBOSo

✅ Vyplňte formulář Vrácení zboží

  • na prodejně ho s vámi sepíše prodejce
  • nebo ho vytištěný vyplňte už doma a přineste s sebou

 

ODESLÁNÍ PŘES ZÁSILKOVNU

✅ Vyplňte vytištěný formulář Vrácení zboží

  • pokud jste nakoupili na e-shopu, najdete ho předvyplněný v balíčku
  • pokud jste nakoupili na prodejně, stáhněte si ho ZDE a vytiskněte

✅ Zboží a formulář bezpečně zabalte

TIP: Originální krabici obalte balícím papírem nebo vložte do obálky. Na menší produkty bez pevného obalu použijte bublinkovou fólii nebo vhodnou krabičku.

✅ Balíček předejte na podacím místě Zásilkovny s kódem: 93277750. Dopravu platí naBOSo.

 

Jak bude reklamace probíhat?

V případě, že je po posouzení reklamace uznaná, postupujeme následovně:

1. Pokud je vada opravitelná, tak ji v co nejkratší době necháme profesionálně opravit. 2. Pokud již boty opravit nepůjdou, vyměníme vám je za nový pár.

3. V případě že boty už nemáme, nebo reklamaci nestihneme vyřídit do lhůty 30 dní, vrátíme vám peníze na účet.

 

Chcete boty vrátit, protože vám nesedí velikost nebo jste se rozhodli pro jiný model? Je to jednoduché. Tady vám poradíme jak na to.

 

Potřebujete poradit s vrácením nebo reklamací zboží?

Zavolejte nám v pracovní dny od 10 do 16 na telefonní číslo +420 228 224 478 nebo napište na: reklamace@naboso.cz.

Zkušení barefoot experti jsou tu, aby vám pomohli.

 

Celý reklamační řád si můžete přečíst zde.

 

Registrace do newsletteru

Nenechte si ujít naše speciální nabídky a slevy!

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.