Vrácení zboží


Boty právě dorazily, ale seděla by vám lépe menší či větší velikost? Nebo jste se rozhodli pro jiný model? Stačí odstoupit od kupní smlouvy. Je to velmi snadné.

 

VRÁCENÍ NA PRODEJNĚ

Vyplňte vytištěný formulář Vrácení zboží

  • pokud jste nakoupili na e-shopu, najdete ho předvyplněný v balíčku
  • pokud jste nakoupili na prodejně, stáhněte si ho ZDE a vytiskněte

Zboží a formulář přineste na jednu z prodejen naBOSo

Peníze vám do 14 dní vrátíme na účet

 

VRÁCENÍ PŘES ZÁSILKOVNU

Vyplňte vytištěný formulář Vrácení zboží

  • pokud jste nakoupili na e-shopu, najdete ho předvyplněný v balíčku
  • pokud jste nakoupili na prodejně, stáhněte si ho ZDE a vytiskněte

Zboží a formulář bezpečně zabalte

TIP: Originální krabici obalte balícím papírem nebo vložte do obálky. Na menší produkty bez pevného obalu použijte bublinkovou fólii nebo vhodnou krabičku.

Balíček předejte na podacím místě Zásilkovny s kódem: 93277750. Dopravu platí naBOSo.

Peníze vám do 14 dní vrátíme na účet

 

Podmínky vrácení zboží:

  • nepoškozená a nenošená obuv
  • originální a nepoškozená krabice nebo obal
  • doklad o koupi zboží nebo číslo objednávky
  • vytištěný a vyplněný formulář Vrácení zboží 
  • do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy
  • při zaslání přes Zásilkovnu krabici zabalte do jiného obalu, aby se nepoškodila

 

Výměna zboží není možná z kapacitních důvodů.

Pokud se rozhodnete pro jiný model, či velikost – stačí vytvořit objednávku a nový pár je brzy u vás.

 

Chcete boty reklamovat? Přečtěte si jak na to.

 

Potřebujete poradit s výběrem, objednávkou nebo vrácením zboží?

Zavolejte nám v pracovní dny od 10 do 16 na telefonní číslo +420 228 224 478.

Zkušení barefoot experti jsou tu, aby vám pomohli.

Registrace do newsletteru

Nenechte si ujít naše speciální nabídky a slevy!

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.