Boty právě dorazily, ale seděla by vám lépe menší či větší velikost? Nebo jste se rozhodli pro jiný model? Stačí odstoupit od kupní smlouvy. Je to velmi snadné.
✅ Vyplňte vytištěný formulář Vrácení zboží
✅ Zboží a formulář přineste na jednu z prodejen naBOSo
✅ Peníze vám do 14 dní vrátíme na účet
✅ Vyplňte vytištěný formulář Vrácení zboží
✅ Zboží a formulář bezpečně zabalte
TIP: Originální krabici obalte balícím papírem nebo vložte do obálky. Na menší produkty bez pevného obalu použijte bublinkovou fólii nebo vhodnou krabičku.
✅ Balíček předejte na podacím místě Zásilkovny s kódem: 93277750. Pro podání je možné i zadat balíček do aplikace.
Jak na to? V aplikaci vyberte "Zásilky", klikněte na "Plus" v pravém horním rohu, vyberte možnost "Vrátit zásilku" a zadejte kód.
✅ Peníze vám do 14 dní vrátíme na účet
✅ Od 4.8.2023 je tato služba zpoplatněna částkou 59 Kč. O tuto hodnotu bude ponížen dobropis.
Podmínky vrácení zboží:
Chcete boty reklamovat? Přečtěte si jak na to.
Potřebujete poradit s výběrem, objednávkou nebo vrácením zboží?
Zavolejte nám v pracovní dny od 10 do 16 na telefonní číslo +420 228 224 478.
Zkušení barefoot experti jsou tu, aby vám pomohli.