Vrácení zboží

Boty právě dorazily, ale seděla by vám lépe menší či větší velikost? Nebo jste se rozhodli pro jiný model? Stačí odstoupit od kupní smlouvy. Je to velmi snadné.

 

VRÁCENÍ NA PRODEJNĚ

Vyplňte vytištěný formulář Vrácení zboží

  • pokud jste nakoupili na prodejně, či on–line, stáhněte si formulář ZDE a vytiskněte

Zboží a formulář přineste na jednu z prodejen naBOSo

Peníze vám do 14 dní vrátíme na účet

 

VRÁCENÍ PŘES ZÁSILKOVNU

Vyplňte vytištěný formulář Vrácení zboží

  • pokud jste nakoupili na prodejně, či on–line, stáhněte si formulář ZDE a vytiskněte

Zboží a formulář bezpečně zabalte

TIP: Originální krabici obalte balícím papírem nebo vložte do obálky. Na menší produkty bez pevného obalu použijte bublinkovou fólii nebo vhodnou krabičku.

Balíček předejte na podacím místě Zásilkovny s kódem: 93277750. Pro podání je možné i zadat balíček do aplikace.

Jak na to?  V aplikaci vyberte "Zásilky", klikněte na "Plus" v pravém horním rohu, vyberte možnost "Vrátit zásilku" a zadejte kód.

Peníze vám do 14 dní vrátíme na účet

✅ Od 4.8.2023 je tato služba zpoplatněna částkou 59 Kč. O tuto hodnotu bude ponížen dobropis.

Podmínky vrácení zboží:

  • nepoškozená a nenošená obuv
  • originální a nepoškozená krabice nebo obal
  • doklad o koupi zboží nebo číslo objednávky
  • vytištěný a vyplněný formulář Vrácení zboží 
  • do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy
  • při zaslání přes Zásilkovnu krabici zabalte do jiného obalu, aby se nepoškodila


Jak na výměnu zboží? Podívejte se zde.

 

Chcete boty reklamovat? Přečtěte si jak na to.

 

Potřebujete poradit s výběrem, objednávkou nebo vrácením zboží?

Zavolejte nám v pracovní dny od 10 do 16 na telefonní číslo +420 228 224 478.

Zkušení barefoot experti jsou tu, aby vám pomohli.