Kariéra


Pracujte s námi v naBOSo týmu

Neustále rosteme a vždy do týmu rádi uvítáme nové posily. Hledáme akční, spolehlivé a samostatné lidi, kteří se nebojí práce a učení nových věcí. 

O kus níž najdete aktuálně otevřené pozice. Pokud pro vás žádná není, ale chcete se do týmu zapojit, napište. Třeba se ozveme až později, ale budeme vás mít v paměti. Co a kam? 5 stručných bodů, proč bychom vás měli chtít a co nám můžete přinést, společně se životopisem na kariera@naboso.cz


Připojte se k nám jako:

 

Vedoucí prodejny / Asistent prodeje / Brigádník na prodejně / Vedoucí skladu / Brigádník na skladě

 

Těšíme se na spolupráci, naBOSo.


naBOSo je největší multibrandový obchod s barefoot botami v ČR, funguje jako e-shop i síť kamenných prodejen. Od svého vzniku naBOSo působí primárně na českém a slovenském trhu, barefoot boty rozesílá do většiny evropských zemí.

Pyšní se vlastní značkou obuvi klasických střihů Angles a od roku 2022 také městskou značkou CRAVE. V roce 2022 jsme otevřeli 4. prodejnu –⁠ největší showroom barefoot obuvi v ČR na ploše 500 m2v Praze 9.

 


 

Vedoucí prodejny (37–42 000 Kč v Praze 9)

Zájem o barefoot dramaticky roste, stejně jako se meziročně rozšiřuje tým naBOSo. Aktuálně nám schází usměvavá, organizačně zdatná a komunikativní posila na pozici vedoucí největšího showroomu s barefoot obuví v ČR na Praze 9.

Detail pozice:

  • Vytváření příjemné zákaznické zkušenosti spojené s profesionálním servisem, které motivují zákazníka se do naBOSo vracet

  • Odpovědnost za každodenní chod a vzhled showroomu na Praze 9

  • Vedení a podpora týmu zkušených asistentů prodeje

  • Poskytování odborného zákaznického servisu

  • Kontrola zákaznického servisu u ostatních prodejců

  • Spolupráce s ostatními odděleními napříč naBOSo

  • Reporting manažerovi prodejen

Naše očekávání:

  • Milé, příjemné avšak profesionální vystupování

  • Pozitivní mindset a trpělivost s dětmi a výběrem bot, které trvá hodinu a déle

  • Organizační schopnosti a přirozená odpovědnost

  • Zkušenost s vedením menšího týmu

  • Smysl pro detail a pořádek

  • Časová flexibilita – směny a práce o víkendu

  • Základní znalost světového jazyka výhodou, ale ne nutností

Rádi nabídneme:

  • Neformální prostředí střední firmy, kde se do inventury zapojí i vedení, když je třeba

  • Pohodovou atmosféru a tým lidí, kteří se vzájemně respektují a vychází si vstříc

  • Zaručujeme, že propadnete barefoot stejně jako my

  • Pravidelná školení s odborníky z oblasti podologie a fyzioterapie

  • Nástupní plat 37–⁠42 000 Kč dle zkušeností (fixní a variabilní složka)

  • Multisport kartu za 350 Kč/měsíc pro zdraví a kondici

  • 4–⁠5 týdnů dovolené

  • Stravenky v hodnotě 110 Kč

  • Barefoot boty 2 krát ročně zdarma

  • Slevy na sortiment firmy až 50 % pro sebe i slevy pro rodinu a kamarády

  • 2x sick day po prvním odpracovaném roce

  • Slevy a příspěvky od partnerů naBOSo, jako třeba příspěvek na fyzioterapii 4 000 Kč

 

Je to Vy, koho hledáme do týmu?

Pošlete nám na kariera@naboso.cz krátký životopis a 5 důvodů, proč byste u nás měl/a pracovat zrovna Vy, v maximálně 5 větách.

 

 

Asistent Prodeje (30–34 000 Kč v Praze 6/9)

Zájem o barefoot dramaticky roste, stejně jako se meziročně rozšiřuje tým naBOSo. Aktuálně nám schází usměvavá a komunikativní posila na pozici asistenta prodeje do největšího showroomu s barefoot obuví v ČR na Praze 9, popřípadě do naší druhé pražské pobočky na Praze 6 –⁠ Dejvice.

Detail pozice:

  • Vytváření příjemné zákaznické zkušenosti spojené s profesionálním servisem, které motivují zákazníka se do naBOSo vracet

  • Spoluodpovědnost za každodenní chod a vzhled showroomu na Praze 6 nebo 9

  • Vzájemná podpora a spolupráce v rámci týmu zkušených asistentů prodeje

  • Poskytování odborného zákaznického servisu

  • Spolupráce s ostatními odděleními napříč naBOSo

  • Reporting vedoucímu prodejny

Naše očekávání:

  • Milé, příjemné, extrovertní avšak profesionální vystupování

  • Pozitivní mindset a trpělivost s dětmi a výběrem bot, které někdy trvá hodinu i déle

  • Prodejní schopnosti a přirozená odpovědnost

  • Zkušenost s prací v menším týmu

  • Smysl pro detail a pořádek

  • Časová flexibilita – směny a práce o víkendu

  • Základní znalost světového jazyka výhodou, ale ne nutností

Rádi nabídneme:

  • Neformální prostředí rostoucí středně velké firmy, kde se do inventury zapojí i vedení, když je třeba
  • Pohodovou atmosféru a tým lidí, kteří se vzájemně respektují a vychází si vstříc

  • Zaručujeme, že propadnete barefoot stejně jako my

  • Pravidelná školení s odborníky z oblasti podologie a fyzioterapie

  • Nástupní plat 30–34 000 Kč dle zkušeností (fixní a variabilní složka)

  • Multisport kartu za 350 Kč/měsíc pro zdraví a kondici

  • 4–⁠5 týdnů dovolené

  • Stravenky v hodnotě 110 Kč

  • Barefoot boty 2 krát ročně zdarma

  • Slevy na sortiment firmy až 50 % pro sebe i slevy pro rodinu a kamarády

  • 2x sick day po prvním odpracovaném roce

  • Slevy a příspěvky od partnerů naBOSo, jako třeba příspěvek na fyzioterapii 4 000 Kč

Jste to Vy, koho hledáme do týmu?

Pošlete nám na kariera@naboso.cz krátký životopis a 5 důvodů, proč byste u nás měl/a pracovat zrovna Vy, v maximálně 5 větách.


 

Brigáda Prodejna (170,-/hod v Praze 6/9)

Zájem o barefoot dramaticky roste, stejně jako se meziročně rozšiřuje tým naBOSo. Aktuálně nám schází usměvavá a komunikativní posila na krátkodobý úvazek na pozici asistenta prodeje do největšího showroomu s barefoot obuví v ČR na Praze 9, popřípadě do naší druhé pražské pobočky na Praze 6 – ⁠Dejvice.
 

Detail pozice:

  • Poskytování profesionálního servisu a vytváření příjemné zákaznické zkušenosti, které motivují zákazníka se do naBOSo vracet 
  • Spoluodpovědnost za každodenní chod a vzhled showroomu na Praze 6 nebo 9
  • Vzájemná podpora a spolupráce v rámci týmu zkušených asistentů prodeje
  • Poskytování odborného zákaznického servisu
  • Reporting vedoucímu prodejny

Naše očekávání:

  • Milé, příjemné,  extrovertní avšak profesionální vystupování
  • Pozitivní mindset a trpělivost s dětmi a výběrem bot, který někdy trvá hodinu i déle
  • Prodejní schopnost, komunikativnosti a přirozená odpovědnost
  • Zkušenost s prací v menším týmu
  • Smysl pro detail a pořádek 
  • Časová flexibilita – směny a práce o víkendu
  • Základní znalost světového jazyka výhodou, ale ne nutností

Rádi nabídneme:

  • Neformální prostředí rostoucí středně velké firmy, kde se do inventury zapojí i vedení, když je třeba
  • Pohodovou atmosféru a tým lidí, kteří se vzájemně respektují a vychází si vstříc
  • Zaručujeme, že propadnete barefoot stejně jako my
  • Pravidelná školení s odborníky z oblasti podologie a fyzioterapie
  • Nástupní plat 30–34 000 Kč dle zkušeností (fixní a variabilní složka)
  • Multisport kartu za 350 Kč/měsíc pro zdraví a kondici
  • 4–⁠5 týdnů dovolené
  • Stravenky v hodnotě 110 Kč
  • Barefoot boty 2 krát ročně zdarma
  • Slevy na sortiment firmy až 50 % pro sebe i slevy pro rodinu a kamarády
  • 2x sick day po prvním odpracovaném roce
  • Slevy a příspěvky od partnerů naBOSo, jako třeba příspěvek na fyzioterapii 4 000 Kč

 

Jste to Vy, koho hledáme do týmu?

Pošlete nám na kariera@naboso.cz krátký životopis a 5 důvodů, proč byste u nás měl/a pracovat zrovna Vy, v maximálně 5 větách.

 

Vedoucí skladu (30–⁠37.000 Kč v Praze)

Zájem o barefoot dramaticky roste, stejně jako se meziročně rozšiřuje tým naBOSo. Aktuálně potřebujeme organizačně zdatného a spolehlivého vedoucího centrálního skladu na Praze 9, ze kterého denně odchází stovky objednávek do celé České republiky a okolních zemí.

Detail pozice:

  • Odpovědnost za řízení, koordinaci a kontrolu hladkého průběhu směny expedice (zejména pikování a vychystávání nákupů, interní převody zboží, příjem/naskladňování nových produktů)

  • Dohled na produktivitu oddělení, udržení efektivity, hlídání norem/SLAs (např. kvalita práce, rychlost expedice, snižování chybovosti, atd.) a udržování pořádku ve skladu

  • Kontrola a plánování docházky 3 až 5 podřízených

  • Adaptace a školení nováčků, organizace práce, řízení a hodnocení výkonu, motivace a rozvoj podřízených

  • Spolupráce s ostatními odděleními napříč naBOSo (např. zákaznický servis, prodejny, inventory management a nákup, marketing)

  • Pravidelný reporting týmu a manažerovi skladu (denní, týdenní, měsíční)

  • Spolupráce na optimalizaci procesů a implementaci inovací

  • Komunikace s dopravci – zejména osobně (např. podací archy, atd.)

  • Provádění průběžných kontrol expedičních zásob a vedení pravidelných celofiremních inventur skladu

Naše očekávání:

  • Zkušenost s vedením a motivací týmu do 5 lidí

  • Znalost skladových procesů, materiálového toku a práce se skladovým softwarem a skenovacím terminálem výhodou, nikoliv podmínkou

  • Znalost e-commerce logistiky či jiné logistiky výhodou

  • Spolehlivost, zodpovědnost, osobní drive a chuť se rozvíjet

  • Velmi dobré organizační a komunikační dovednosti

  • Klidný přístup a chladná hlava při stresových a neobvyklých situacích

  • Samostatnost, logické myšlení

  • Fyzická zdatnost

  • Práce na počítači a balíček MS Office Vás nezaskočí

  • Práce na 8 hod směny

  • Čistý trestní rejstřík

  • Flexibilitu – zastupitelnost v rámci oddělení v případě potřeby

Rádi nabídneme:

  • Neformální prostředí střední firmy, kde se do inventury zapojí i vedení, když je třeba

  • Pohodovou atmosféru a tým lidí, kteří se vzájemně respektují a vychází si vstříc

  • Nástupní plat 30–⁠37.000 Kč dle zkušeností (fixní a variabilní složka)

  • Multisport kartu za 350 Kč/měsíc pro zdraví a kondici

  • 4–⁠5 týdnů dovolené

  • Stravenky v hodnotě 110 Kč

  • Barefoot boty 2 krát ročně zdarma

  • Slevy na sortiment firmy až 50 % pro sebe i slevy pro rodinu a kamarády

  • 2x sick day po prvním odpracovaném roce

  • Slevy a příspěvky od partnerů naBOSo, jako třeba příspěvek na fyzioterapii 4 000 Kč

 

Je to Vy, koho hledáme do týmu?

Pošlete nám na kariera@naboso.cz krátký životopis a 5 důvodů, proč byste u nás měl pracovat zrovna Vy, v maximálně 5 větách.



 

Brigáda – sklad (150 Kč/hod v Praze 9)

Zájem o barefoot dramaticky roste, stejně jako se meziročně rozšiřuje tým naBOSo. Aktuálně potřebujeme organizačně zdatného a spolehlivého brigádníka do centrálního skladu na Praze 9, ze kterého denně odchází stovky objednávek do celé České republiky a okolních zemí.

Co Vás čeká:

  • Pickování, balení, expedice a příjem zboží

  • Kontrola zboží z pohledu druhu, množství a kvality

  • Příprava dokumentů a zásilek pro odeslání zboží přepravcem

  • Evidence zásilek v interních i externích systémech

  • Manipulace se zbožím v rámci skladu

  • Ruční balení a expedice zboží

  • Práce s elektronickou čtečkou

  • Administrativa spojená se skladovými činnostmi

  • Práce na PC skladový systém na míru

  • Účast na fyzických inventurách zboží

  • Hmotná odpovědnost

  • Ostatní skladové, provozní a administrativní úkony dle potřeb společnosti spojené především s příjmem, expedicí a evidencí prodávaných produktů

Naše očekávání:

  • Schopnost řídit se skladovými procesy

  • Pečlivost

  • Znalost práce s PC

  • Ochota učit se a spolupracovat

  • Velmi dobré komunikační dovednosti

  • Spolehlivost, zodpovědnost, osobní drive a chuť se rozvíjet

  • Zkušenost se skladovou činností výhodou

  • Klidný přístup a chladná hlava při stresových a neobvyklých situacích

  • Fyzická zdatnost

  • Čistý trestní rejstřík

Rádi nabídneme:

  • Neformální prostředí střední firmy, kde se do inventury zapojí i vedení, když je třeba

  • Pohodovou atmosféru a tým lidí, kteří se vzájemně respektují a vychází si vstříc

  • Hodinovou mzdu 150 Kč

  • Multisport kartu za 650 Kč/měsíc pro zdraví a kondici

  • Barefoot boty 2 krát ročně zdarma

  • Slevy na sortiment firmy až 50 % pro sebe a slevy pro rodinu a kamarády

  • Vstupní a návazná školení (prezenční i online)

  • Firemní akce a setkání

  • Možnost se v práci realizovat a kariérně růst

  • Příjemné a čisté pracovní prostředí s přátelským kolektivem

 

Je to Vy, koho hledáme do týmu?

Pošlete nám na kariera@naboso.cz krátký životopis a 5 důvodů, proč byste u nás měl pracovat zrovna Vy, v maximálně 5 větách.

Registrace do newsletteru

Nenechte si ujít naše speciální nabídky a slevy!

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.