Prodejna Dejvice (Po-Pá 11-19h, So 11-15h), +420 223 013 609
Sklad, VO prodejna a výdejna e-shopu Nusle (Po-Pá 11-19h), +420 223 005 519v pátek 31. 3. zavíráme v 17h

Nákupní košík 0ks - 0 Kč

Váš nákupní košík neobsahuje žádné zboží.

Kariéra


Zobrazit neaktuální nabídky

Vedoucí zákaznického servisu

  • dálková komunikace se zákazníky k pozitivnímu vyřešení jakékoliv situace různými kanály je pro Tebe zábava
  • vysoká počítačová znalost, správa sociálních sítích
  • jazyková vybavenost, komunikace v angličtině
  • vedení reklamací se zákazníky a dodavateli
  • prodejna V. P. Čkalova 6, Praha 6

Asistent/ka prodeje

  • Nadšení a radost z osobní komunikace se zákazníky k ideálnímu výběru produktů a špičkovému obsloužení
  • vedení kasy a pokladního systému, počítačová znalost, doobjednávání zboží
  • jazyková vybavenost, alespoň základní komunikace v angličtině
  • prodejna V. P. Čkalova 6, Praha 6

Obsluha skladu

  • manuální činnost s naskladňováním a kontrolou kvality příchozího zboží
  • úklid a zachovávání pořádku Tě baví
  • sklad Nuselská 70, Praha 4

Obsluha e-shopu

  • kompletní správa e-shopu a expedice zboží Ti jde hravě zdravě
  • precizní příjem zboží a řízení skladu
  • vysoká počítačová znalost

Rádi nabízíme:

• DPP/DPČ s fixní hodinovou sazbou, motivační složkou mzdy a materiální podporu do začátku s vývojem do polovičního/plného úvazku
• bohaté prostředí k seberozvoji v různých oblastech života a přátelský tým podobně laděných lidí
• hodnotné zaškolení, vstupné na lekce, festivaly a akce, flexibilitu, respekt a férové chování

Pokud zde nevidíš pro sebe vhodnou volnou pozici a jsi myšlenkou naBOSo z nějakého důvodu dále přitahován/a, tak nám zašli svůj stručný životopis s informací čím a proč se chceš s námi realizovat. Pokud jsi schopný/á a ochotný/á asistovat lidem na jejich cestě ke zdraví a přirozenosti v rámci vypsaných pozic, tak nás kontaktuj se svým stručným životopisem a časovými možnostmi na e-mailu jirka@naboso.cz či telefonu +420 739 323 293.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.